
CASAL D’ESTIU DE GIMNÀSTICA RÍTMICA
El Club Esportiu La Salle Bonanova oferim el Casal de Gimnàstica Rítmica d’estiu 2022. Dues setmanes on les nostres tècniques treballaran i vetllaran al màxim per tal d’aconseguir que la participant pugui divertir-se i aprendre mitjançant la pràctica de la Gimnàstica Rítmica.
Al llarg del dia, es duran a terme entrenaments enfocats en la tècnica, balls coreogràfics, tallers, piscina, activitats lúdiques… per tal de millorar en la tècnica, optimitzar al màxim el temps i fer gaudir a totes i cadascuna de les participants.
Pretenem generar un entorn càlid i proper on retornar, a totes les participants i les famílies, la confiança dipositada en nosaltres.
Calendari de l’activitat:
Setmana 1 – Del 4 al 8 de juliol
Setmana 2 – De l’11 al 15 de juliol
L’horari és de 9h a 17h, amb la possibilitat de fer només la modalitat de matí fins a les 13:15h i en el cas de fer tot el dia la participant es pot quedar a dinar al Col·legi La Salle Bonanova.
Normativa de l’activitat:
Podeu consultar la normativa del Casal en aquest enllaç.
Procés d’inscripció:
Per inscriure’s a l’activitat heu d’emplenar aquest formulari.
Es poden inscriure totes aquelles persones nascudes entre els anys 2015 i 2004 (inclosos). El període d’inscripció acaba el diumenge 3 de juliol o quan s’exhaureixin les places.
Us hi esperem!!