
Crònica del Cadet A vs Fundació Hospitalet
El Cadet A derrota al Fundació Hospitalet (1/0) i es manté a la zona mitja de la taula.
El Cadet A de Jordi Lorente continua en la bona linea en la seva recerca de mantenir-se a la difícil 1ª categoria, després de derrotar un dels seus rivals directes, el Fundació Hospitalet per 1 gol a 0.
L’Hospitalet, superior des del punt de vista físic, va plantejar un partit de desgast en què va trobar-se una Salle Bonanova molt concentrada en defensa, amb un gran Alberto Blasco i incisiva en atac, amb bones incorporacions de Borja des del lateral. El partit va arribar al descans amb el resultat inicial d’empat a 0, amb poques ocasions dels dos equips.
Ja en el segon temps, va ser clau una magnífica aturada d’Ignacio Fernández a un xut creuat de la davantera rival, que va acabar rebutjant Alberto molt atent a la possible rematada del davanter centre.
Al minut 60, una pilota despentinada per Àlex Lorente va arribar a la zona de 3 quarts on Bruno Ferré, molt llest, aprofitava amb un toc suau la indecisió defensiva visitant i superava la sortida desesperada del porter. El 1 a 0 era un just premi al bon joc dels homes de Lorente que, fins al final, no van patir per contenir les escomeses de la Fundació Hospitalet, amb un centre del camp molt ordenat comandat per Àlex Cavallé i Lucas Segura. Xavier Bosch i Martí Fitó (aquest en el seu esperat debut després de tornar dels EEUU) van poder sentenciar, però el marcador no es va moure.
El Cadet A juga aquest dissabte contra el líder, Centre Esports Hospitalet B, en un camp de dimensions molt grans, en un partit que es presumeix difícil, però en el que tenen molt poc a perdre.
Pel Cadet A van jugar:
Nico Rocafort, Alberto Blasco, Marc Giménez, Juanma Trullero, Jaime fernández, Bruno Ferré, Alex Lorente, Marc Navarro, Edu Alemany, Borja Sumalla, Àlex Cavallé, Ignacio Fernández, Tom Pérez, Lucas Segura, Xavi Bosch, Javier Izquierdo i Martí Fitó.