skip to Main Content
LA FINAL FOUR ES JUGA A LA SALLE BONANOVA!!

LA FINAL FOUR ES JUGA A LA SALLE BONANOVA!!

El Sènior B de bàsquet fa front al darrer repte de la temporada, dos dies després de saber que Sèrbia i el Regne Unit seran els seus primers rivals al Campionat d’Europa que es jugarà al juny.

Aquest cap de setmana, La Salle Bonanova acollirà la Final a Quatre del campionat de Tercera Catalana B Territorial de Barcelona, en el que hi participa el Sènior B després d’haver guanyat la lliga. Dissabte 28 i diumenge 29 de  maig es respirarà bàsquet a la Salle Bonanova, ja que a més de l’esmentada final es jugarà un torneig benèfic de 3×3.

La Final Four s’iniciarà el dissabte amb les dues semifinals. La primera, a les 16h, la disputen Ciutat Vella i Sant Crist Cultural de Badalona. El Sénior B jugarà la segona semifinal a les 18h davant el CB Bellvitge. Diumenge es jugarà primer el partit pel tercer i quart lloc (a les 16:30) i després la gran final (18:30). Pel Sènior B és un al·licient tancar la temporada federativa amb un triomf, però la part més important de la feina ja està feta després de guanyar la lliga i aconseguir l’ascens a Territorial A.

Després de la Final Four, el Sènior B de La Salle Bonanova encara té un darrer compromís, ja que ha assolit la classificació per jugar el Campionat d’Europa en la categoria Over 45 que es disputarà del 24 de juny al 3 de juliol a Màlaga. Aquesta setmana la Federació Internacional va realitzar el sorteig i ja se sap quins seran els dos primers rivals de La Salle Bonanova: Sèrbia i Regne Unit, dos dels grans favorits al títol, juntament amb Itàlia, actual campiona del món i subcampiona d’Europa.

 

Back To Top
Abrir chat
Hola!
Gràcies per contactar amb el Club Esportiu La Salle Bonanova!
En què podem ajudar-te?

Hola!
Gracias por contactar con el Club Esportiu La Salle Bonanova!
¿En qué podemos ayudarte?
X