
Les oficines del Club romandran tancades els propers 15 dies
Seguint la normativa de la Generalitat de Catalunya, a partir de demà, està previst el tancament de tots els centres educatius per evitar l’expansió del coronavirus. Així doncs, el Col·legi restarà tancat, com a mínim, durant els propers 15 dies. Queden suspeses, per tant, totes les activitats extraescolars.
L’oficina del Club Esportiu, també romandrà tancara, així que no hi haurà comunicació telefònica. Si teniu dubtes o necessiteu contactar amb el Club, podeu fer-ho a través del correu electrònic: clubsallebonanova@gmail.com
Us anirem informant així que tinguem més informació.
Moltes gràcies,
Siguiendo la normativa de la Generalitat de Catalunya, a partir de mañana, está previsto el cierre de todos los centros educativos para evitar la expansión del coronavirus. Así pues, el Colegio estará cerrado, como mínimo, durante los próximos 15 días. Quedan suspendidas, por lo tanto, todas las actividades extraescolares.
La oficina del Club Esportiu, también cerrará, así que no habrá comunicación telefónica. Si tenéis dudas o necesitáis contactar con el Club, podéis hacerlo a través del correo electrónico clubsallebonanova@gmail.com
Os iremos informando a medida que tengamos más información.
Muchas gracias,