skip to Main Content
Temporada 2020-2021

Temporada 2020-2021

Temporada esportiva 2020-2021

A data d’avui esperem iniciar la temporada amb total normalitat. Està previst que els entrenaments de tots els equips comencin a partir del 14 de setembre, coincidint amb l’inici del curs escolar. No obstant això, i si la situació ho permet, podria ser que alguns equips puguin començar la temporada a partir de la primera setmana de setembre.

Durant l’última setmana d’agost, tornarem a enviar un comunicat per actualitzar tant les dates d’inici d’entrenament, com les mesures de seguretat i higiene que el Club posarà en marxa per garantir la protecció dels nostres jugadors durant la pràctica esportiva.

Aquestes mesures s’aplicaran en funció de com estigui la situació en les dates d’inici de temporada i de les indicacions de les autoritats.

La Junta del Club, en coordinació amb la Direcció Esportiva, està treballant en un pla alternatiu en el cas que no es puguin iniciar els entrenaments amb normalitat.

 

Temporada deportiva 2020-2021

A fecha de hoy esperamos iniciar la temporada con total normalidad. Como regla general, está previsto que los entrenamientos de todos los equipos se inicien a partir del 14 de septiembre coincidiendo con el inicio del curso escolarNo obstante, y si la situación lo permite, podría ser que algunos equipos puedan empezar la temporada a partir de la primera semana de septiembre.

Durante la última semana de agosto, volveremos a lanzar un comunicado para actualizaros tanto las fechas de inicio de entrenamiento, como las medidas de seguridad e higiene que el Club pondrá en marcha para garantizar la protección de nuestros jugadores durante la práctica de los deportes.

Estas medidas se aplicarán en función de cómo esté la situación en las fechas de arranque de temporada y de las disposiciones indicadas por las Autoridades.

La Junta del Club, en coordinación con la Dirección Deportiva, está además trabajando en un plan alternativo en el supuesto de que no se puedan iniciar los entrenamientos con normalidad.

Back To Top
X